header.php
ما را حمایت کنید
 
اخبار روز بارسلونا
ما را حمایت کنید
 
بستن پنجره
تبلیغات

اخبار روز بارسلونا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 تلاش برای جذب این مهاجم و ستاره 20 ساله برزیلی طی تابستان امسال در حال افزایش است. روزنامه اسپورت گزارش داده است که مدیر ورزشی بارسلونا و یکی از اسپانسر های نیمار برای انتقال این بازیکن به بارسا به توافق رسیده اند. بازیکن جوان برزیلی می تواند پس از اتمام جام کنفدراسیون ها در اوایل جولای 2013 به بارسا بیاید و شایعه شده است که مبلغ خرید او بین 30 تا 40 ملیون یورو خواهد بود. 

مهارت و سرعت نیمار است که به او اجازه می دهد طیف گسترده ای از وظایف را در اختیار بگیرد. او می تواند هم پاس گل بدهد و هم گل بزند. پست اصلی نیمار بال چپ است و برای گلزنی، مایل به وسط بازی می کند. او استعداد و توانایی زیادی در جا گذاشتن مدافعان و دریبل زدن آنان دارد و از این حیث شبیه به هموطن خود و بازیکن سابق آبی و اناری ها - رونالدینیو - است. 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


انتقال این پدیده 20 ساله به بارسا، احتمالا به معنای خروج داوید ویا از بارسا و بازگشت آندرس اینیستا به پست خود در میانه میدان است. با توجه به کمبود مهاجم در بازی چهارشنبه شب برابر مادرید، به خصوص مهاجم چپ، آمدن نیمار به تیم بارسلونا می تواند همچون نسخه پزشک شفابخش باشد.



آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 270
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.: Weblog Themes By MessiDownload :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : مسی دانلود
 #gplus { background : url(http://picor.persiangig.com/document/gplus.gif) center top no-repeat #f6f6f6; opacity :0.8; center down no-repeat #5c5c5c; box-shadow: 0px 0px 3px #888; border-radius : 1px; padding-top : 0; color : #000000; text-shadow : #fff 1px 1px 0; width : 120px; margin-bottom : 9px; margin-top : 4px; text-align : right; -webkit-transition:all 0.3s ease-in; -moz-transition:all 0.3s ease-in; -o-transition:all 0.3s ease-in; transition:all 0.3s ease-in; } #gplus:hover { background : url(http://picor.persiangig.com/document/gplus.gif) center top no-repeat #ebebeb; opacity :1.0; box-shadow: 0px 0px 3px #888; color : #000000; text-shadow : #fff 1px 1px 0; }